Hoe geef ik bij de ING aan dat het een spoedbetaling is? (via internet bankieren).

Hoe geef ik dit aan? En moet ik ook de extra spoedbetaling kosten in het totaal bedrag rekenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

Dit is niet mogelijk via internetbankieren.

U geeft de ING de opdracht om binnen 1,5 uur geld over te maken naar een andere rekening.
Het bedrag is binnen 1,5 uur gegarandeerd bijgeschreven op de rekening van de begunstigde.
U betaalt € 8 per opdracht
Op het ING-kantoor of het postkantoor
Op werkdagen tot 13.30 uur
.Spoedbetaling via het postkantoor of een ING-kantoor
U kunt uw Spoedbetaling op een ING-kantoor of op het postkantoor aanbieden. Neem uw Betaalpas en een geldig legitimatiebewijs mee. Een medewerker helpt u verder. Wanneer u uw Spoedbetaling op werkdagen voor 13.30 uur aanlevert, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt.

.Kosten
Een Spoedbetaling kost € 8. Dit bedrag wordt automatisch afgeschreven van uw Betaalrekening.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Bij een overboeking naar een andere ING rekening staat het geld al gelijk op de rekening van de ander. Sneller kan niet en kost niets extra. betaling naar een andere bank is het bedrag al de volgende dag op de rekening van de ontvanger.sneller gaat echt niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een betaling naar een andere bank kan wel sneller, op de manier die Kathlyn aangeeft.