hoe werkt een prepay creditcard?

Hoe werkt het?
En welke heeft de meest duidelijke "voorwaarden"
Ik wil namelijk wel eens iets kopen in de androidmarkt of iets kopen in de playstation store ( hier is wel een alternatief voor) maar voor de andoidmarkt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een debetkaart ;-)

Het beste antwoord

Prepaid Creditcards hebben geen kredietrisico omdat ze voorafbetaald zijn. Hierdoor kan iedereen een Prepaid creditcard aanvragen ongeacht hun kredietwaardigheid. Een Prepaid creditcard biedt de kaarthouder het gemak om de uitgaven onder controle te houden. Met een Prepaid creditcard kan men immers geen schulden maken. Opladen creditcard kan via gratis overschrijving.

Voorwaarde is bij aanvraag dat je 18 jaar bent.

Aankopen zijn niet verzekerd.