Waar kan ik mijn openstaande schulden opvragen?

Ik heb bij meerdere instanties openstaande rekeningen en ik weet niet precies waar allemaal en hoeveel. Kan ik ergens een overzicht opvragen waar precies staat waar en hoeveel ik nog heb openstaan? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan je nou allemaal schulden hebben zonder dat je weet waar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben benieuwd hoe goed jij je administratie op orde hebt als je volledige woning af brandt. Vast heel goed, niet?

Antwoorden (5)

als het goed is heb je een rekeningafschrift gekregen ( als je ze bewaard hebt) anders moet je vragen dat ze een nieuwe sturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet weet waar en hoeveel kun je beter afwachten, tot je gemaand wordt, anders zou je mensen wel eens op een idee kunnen brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel extra kosten opleveren.
Sommige bedrijven melden je bij BKR. Als je een hypotheek of lening wilt aangaan heb je een probleem. Je kunt op de site van BKR een verzoek tot in gave doen. Je moet hiervoor een kleine bijdrage doen. Voor de dingen die niet gemeld zijn zou ik wachten tot je een herinnering krijgt en dan snel betalen!
(WWW.BKR.NL).

Toegevoegd na 44 seconden:
in gave = in zage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je kan bij het BKR voor ongeveer 5€ je status opvragen.
De andere antwoorder heeft een groot punt zolang je ergens niets van hoort NOOIT reageeren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet bij een instantie. Je zult de diverse leverancier om een openstaande postenlijst moeten vragen.
ronron1212