ik ben een 13 jarige rapper en zou graag sponsers hebben hoe kan ik dit het beste aanpakken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het is handig als je op youtube wat filmpjes zet dan weten ze ook hoe je d'r uit ziet en hoe goed je kan rappen. en het is ook heel handig als je in het engels/amerikaans rapt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je wt je kunt doen. Je kunt naar jullie buurthuis gaan naar een jongeren medewerker heb je daar vast wel een plaats waar jongeren chillen stap er naar toe leg je verhaal uit in eerste instansie ze ullen je niet sponseren maar ze zullen miiscchien op een idee komen
Om een soort klein optreden voorjou te regelen in hun eigen plaats. En nodigen ze hun eigen personeel uit en jij je vrienden natuurlijk en de buurt komt dan ook. Zo kun je alsvast beginnen. Als je het echt in je hebt en echt doorzet vooor je het weet krijg je een tweede optreden. Wel goed werken. Maar een buurt/jongeren huis helpt altijd mee..

Succes jonge
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt proberen folders uit te delen in je buurt of bij winkels, zodat er mensen zijn die het misschien interessant vinden, of je kunt filmpjes op youtube ofzo zetten misschien werkt dat.

Toegevoegd na 1 minuut:
je kunt proberen folders uit te delen in je buurt of bij winkels, je kunt filmpjes op youtube zetten, of je kunt ergens op je school vragen of bij een barretje of bowlingbaan ofzo (winkelcentrum) of je een concert kunt geven dat trekt mensen.