Ik zou graag willen weten wat mijn minimumloon per maand is als 13 jarige folder bezorger.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt aan de hoeveelheid folders en de afstand die je moet lopen of fietsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag je op je 13de wel folders rondbrengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kennerlijk wel @wow, VSP-netwerk. En erm, mel93: 245 folders en de afstand, poeh... Weet niet eigenlijk, hoe druk je dat uit...

Het beste antwoord

Voor 13 en 14 jarigen is geen minimumloon vastgesteld.

http://financieel.infonu.nl/administratie/20384-minimumloon-minimumjeugdloon-2011-waar-je-recht-op-hebt.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer ;)

Andere antwoorden (1)

Voor een wijk krijg je een bepaald bedrag. Ligt eraan wat voor wijk je hebt veel flats of veel eengezinshuizen. Een wijk in de buitenwijken. Je wordt betaald per keer. Daar is geen maandloon aan verbonden.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, en als aanvulling hierop kan je ook betaald krijgen aan de hand van de hoeveelheid folders: hoe meer verschillende folders (je zelf moet vouwen), hoe meer geld. Maar dit is per folderbedrijf anders.