Vakdiploma personenvervoer. Taxichauffeurspas aanvragen. Taxivergunning aanvragen. En ook niet onbelangrijk, een knappe auto aanschaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan niet, je kan alleen taxichauffeur worden als je zo'n vergunning hebt en die krijg je bij het zogenaamde taxi examen als je slaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens met een taxicentrale praten! Tegenwoordig heb je diverse papieren nodig dit was ooit wel makkelijker.
Maar als je eens met een bedrijf gaat praten kom je er vanzelf achter of er werk is en welke mogenlijkheden er zijn.
Hier ligt de markt een beetje op z'n gat, maar mischien is dat bij u nog niet. Vaak willen werkgevers wel tegemoetkomen in kosten voor scholing (aftrekpost voor de belasting). Je krijgt dan wel een contract met daar in dat jij je minimaal een x aantal uur werkt tot datum y en voor je aan de slag gaat zul je ven auto's moeten wassen de loodsopruimen etc.