Einddatum studie gewijzigd. Krijg ik studiefinanciering in Augustus of pas in September?

In een brief van duo staat dat de einddatum van mijn studie 31 Juli 2011 is vanaf dan heb ik geen recht meer op studiefinanciering. De opleiding duurt echter een jaartje langer dus dit ga ik doorgeven

ps. Ik blijf gewoon de zelfde opleiding volgen alleen met een andere einddatum.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

N.a.v. je reactie kan ik je aanraden z.s.m. naar een service kantoor te gaan en je einddatum laten aanpassen. Je hebt gewoon recht op stufi dus. Bij een servicekantoor doen ze dat vaak meteen. Neem dan wel even je paspoort of id-kaart mee. Via het inloggen op ib-groep.nl kun je pas laten in gaan vanaf de volgende maand en dat is dan juli of augustus. Zelf vind ik het fijnst om dat bij servicekantoor te doen. Mocht je vragen hebben dan kunnen ze die daar ook meteen beantwoorden.

Je studiefinanciering loopt normaal gesproken gewoon door in de maanden juli augustus en september. Mits je het natuurlijk op tijd wijzigt.

http://www.ib-groep.nl/particulieren/klantenservice/servicekantoren.asp