Wat zijn de consequenties als je besluit om een maand eerder je baan op te zeggen, dan je nieuwe baan begint. Geen salaris dat snap ik, maar verder

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je bent dan niet verzekerd voor arbeidsongeschiktheid. Stel dat je in die maand een ongeluk of ernstige ziekte krijgt, en je kunt niet meer werken, dan duikel je na verloop van tijd naar bijstandsniveau en dat is geen vetpot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat ligt er maar aan wat er in je contract staat. Als er een opzegtermijn in vermeld staat dan zul je je daar aan moeten houden. Heb je nog snipperdagen staan kun je die daar voor gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij erder geen consequenties,dan voor je spaarrekening.Alles loopt gewoon door, en die ene maand geen pensioenpremie betalen zal je de das niet om doen. Lekker die maand gebruiken om te doen waar je dan tijd voor hebt.
anneliez
12 jaar geleden
Je ziektekisren Verzekeringen brtasl je zelf dus weinig gekke dingen.ik for het ook altijd zo hoor lekker een Paarl weekjes rind boot jezelf.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
computerstoring?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij moet nog wennen aan z'n iphone
ik heb ook altijd moeite met sms-en
hoop altijd dat de ontvanger me toch begrijpt
Informeer tijdig voorafgaande bij het UWV over vrijwillige verzekering gedurende die maand.

Toegevoegd na 1 dag:
bedoeld is dus het risico verzekeren van langdurig arbeidsongeschikt worden bij voorbeeld door een verkeersongeluk in de vakantie.