Welke studiebeurs kan een HBO student ontvangen voor een studie van een halfjaar in China.

Voor een minor periode ga ik een halfjaar studeren in China (Beijing). Ik kijk er ontzettend naar uit. Alleen financieel wordt het wat moeilijk. Ik kom er niet helemaal uit welke beurzen nou nog mogelijk zijn om te regelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Erasmusbeurs

www.erasmusbeurs.nl geloof ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn geen standaard beurzen voor beschikbaar. Je kan opde nuffic website: beursopener.nl kijken welke financiering voor jou past. Erasmus is niet geschikt, want dit is voor Europa.
Het kan zijn dat jouw HBO wel een potje heeft wat bij jou past.