hoe kan ik veel verdienen online zonder startkapitaal?

mijn droom: financieel onafhankelijk zonder fulltime te hoeven werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem jij jezelf nou serieus? :S

Antwoorden (7)

Begin een webshop met een uniek product wat je goedkoop kan krijgen in China.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dreeam on. Er is nog niemand rijk geworden door niet te werken.
onee, er zijn uitzonderingen maar:" Wie niet steelt of erft, moet werken tot hij sterft"
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal juist anneliez!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker verder dromen. En als je al serieus bent maak je eerst een plan van aanpak. Het feit dat je de vraag op deze site stelt, zegt voor mij al heel veel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry bovenstaande moest bij antwoord staan
Lekker verder dromen. En als je al serieus bent maak je eerst een plan van aanpak.

Het feit dat je de vraag op deze site stelt, zegt voor mij al heel veel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het wist zou ik het je niet vertellen: ik zou het zelf doen en jou niet als concurrent willen.
Hoewel, als je al aangeeft zelf zo weinig fantasie te hebben ben je eigenlijk geen bedreiging voor mij. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amen. Kan geen + geven op mijn iPhone.
pokeren... al zal dat uiteindelijk ook een full time baan zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou dit is wel te realiseren, maar je hebt wel een startkapitaal nodig. Om veel geld te verdienen, zou je toch een ondernemer moeten worden. Bijna niemand is rijk geworden door in loondienst te gaan werken.

Hier een aantal tips om je op weg te helpen:

1. Probeer een groothandelpas in handen te krijgen, door bijvoorbeeld een webwinkel op te zetten en je te registreren. Koop producten tegen de hoogste korting in en verkoop ze dan weer via je webwinkel. Niet met dezelfde prijs natuurlijk.

Doe dit klein, kijk eens op www.ibood.nl daar verkopen ze leuke producten tegen een hoge korting. Probeer een aantal producten te kopen en kijk of je het lukt om dit te verkopen met winst.

of

Bestel producten van China, daar verkopen ze merkloze producten die heel goed zijn (als je de juiste leverancier weet vinden). Verkoop deze producten weer door.

Let op: Je hoeft niet gelijk per definitie een website op te zetten. Probeer het via marktplaats en je startkapitaal kan makkelijk €150,00 tot €10.000,00 zijn (hangt ervan af wat je gaat verkopen.

Probeer eens een mp4 speler te kopen van china en verkoop deze weer.

Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo simpel werkt het niet. Als er een makkelijke manier was om zonder veel inspanning geld te krijgen, zou iedereen dat gaan doen. En áls er een manier is dan wordt deze snel ontdekt totdat de markt veel te verzadigd is.