Kan ik een paspoort van de VS aanvragen voor een opleiding bij de FBI en hoelang gaat zo'n aanvraag duren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FBI is echt kak, moet je helemaal niet aan beginnen.

Antwoorden (2)

dat duurt wel even.

het gaat hier om:
1/werk/opleiding buiten Europa
2/hoe financieer je zoiets
3/wie staat borg voor jou
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met of zonder greencard? Zonder greencard krijg je die al helemaal niet. En een greencard voor de VS is al helemaal moeilijk om aan te komen. Een paspoort voor de VS krijg je ook met greencard en verblijfsvergunning niet zomaar.
Als je echt een opleiding in de VS wil volgen dan ga je daarover eerst info inwinnen. De betreffende opleiding zal je dan informeren over de benodigde papieren en de hiervoor benodigde verklaringen afgeven. Maar zomaar een VS paspoort krijg je niet. Iemand die in Nederland komt studeren kan toch ook geen Nederlands paspoort aanvragen?!