Waar komt dit biljet vandaan en wat is de waarde ? Let op : Dit is NIET dezelfde vraag ! (Zie uitleg)

In een mapje met verschillende buitenlandse biljetten zat de volgende ( vertalen lukt mij niet ) Dit is de voorkant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Komt uit Belarus (Wit-Rusland), en de waarde is moeilijk te bepalen omdat de munt flink gedevalueerd is.

Toegevoegd na 4 minuten:
Iemand op eBay verkoopt don't biljet voor $1.99 , maar de wisselkoers zegt dat het maar 0.014 euro waard is.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De waarde in euro is dan wel niet goed te bepalen (wat de gek er voor wil geven) - maar de tekst in cyrillisch tekens zegt dat dit 100 roebel is.

Grtz. Koos

Toegevoegd na 6 uur:
cyrillischE tekens