Stel ik heb iets besteld en dat word gezonden met TNT Post, kan dat dan ook in het weekend geleverd worden of alleen op werkdagen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Over bezorging van zakelijke pakketten
Pakketten
U bent hier:
ZakelijkKlantenserviceBezorgingPakketten
Bezorging pakketten
Niet thuis?
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag t/m vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook bij uw buren niet afgeleverd kan worden, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging.

1e bezorging 2e bezorging
dinsdag woensdag tussen 9.00 en 21.30 uur
woensdag donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur
donderdag vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
vrijdag zaterdag overdag
zaterdag maandag overdag

Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.

Geen bezorging bij de buren
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden.

Aangetekende pakketten en 'Verzekerd Vervoer' boven € 450,- worden slechts één keer aangeboden. Bent u op dat moment niet thuis, dan vindt u een bericht in de brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor u de zending kunt afhalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.

Pakketten traceren
U kunt zelf nagaan of uw pakket is bezorgd: via www.tracktrace.nl of via 0900-0570 (€ 0,45 per minuut). Kijk voor informatie over de overkomstduur van internationale postzendingen.

http://www.tntpost.nl/zakelijk/klantenservice/bezorging/pakketten/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ook op zaterdag, maar niet op zondag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie info tnt klantenservice