Bestaat er een soort voorwerp voor je werkplek om aan te geven of je wel of niet gestoord kan worden?

Ik heb niet een eigen deur ofzo. Ik dacht aan een soort stoplicht ofzo. Alle ideeën / tips welkom!

12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zet een gevarendriehoek neer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel op het moment dat je niet gestoord wilt worden.

Toegevoegd na 44 minuten:
Ander idee: Zet je werkplek af met van dat rood-witte lint dat de politie ook gebruikt als daar niemand mag komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Leuk idee, Zondag!

Andere antwoorden (3)

Een bekend probleem! Een psychiater kan een bordje ophangen ("Dr. Janssen wil niet gestoord worden"), anderen behelpen zich met de tekst "Heb je niets te doen, doe dan dan niet hier", en degenen die het echt hebben getroffen, krijgen een secretaresse of een eigen kamer. Maar mensen zoals wij...?

De gemeenschappelijke deur is toch de plek waar iedereen langskomt, dus als er in jouw kamer maar een paar mensen werken zou je daar iets op kunnen hangen of neer kunnen zetten ("Even niet storen s.v.p.!).
Een kamerplant op een verrijdbaar onderstel met daar een tekst op, is misschien ook een idee om jezelf enigszins af te schermen. Of misschien zou je een kamerscherm kunnen gebruiken, waarmee je ook grotere werkruimtes kunt compartimeren. Of je koopt zo'n oranje vlag op een buigzame standaard, die je ook wel op kinderfietsen wel ziet.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik jarenlang met hetzelfde probleem zat en wát ik ook bedacht, het hielp allemaal niets... Als ik, ver weg van mijn eigen stek, apart ging zitten in een vergaderruimte, dan wisten ze me na 10 minuten alweer te vinden.
Pieter2011
12 jaar geleden
Als je avatar van Pieter2011 vergroot uitprint, lamineert en op je rug hangt, zullen weinig mensen je nog lastig vallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Tja, het venijn zit-em in de staart en ik denk dat je de enige bent die de tekst van A tot Z heeft gelezen. Maar voor de middaguren heb je toch een andere tekst nodig, vrees ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zeg je nu wel, maar ik was ook nieuwsgierig geworden door deze opmerking...grappige tekst. Je kunt ook een koffiemok kopen met voor, tijdens en na de koffie niet zeuren
Op de school van mijn dochter hebben ze een soort dobbelsteen. Die staat op rood of groen. Kunnen ze zelf bepalen