Wanneer moet je een autoverzekering oversluiten?

Heb jij het wel eens gedaan? Waarom? Wanneer? Waar moet je rekening mee houden?
(en dan bedoel ik niet als je een andere auto koopt)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dit jaar nog. De autoverzekering die ik had werd een stuk duurder. dus ik ben op internet gaat kijken welke autoverzekering goedkoper was. Wel met de zelfde opties die ik eerst had. Zoals bijzittersverz. enz. Je kan overstappen op het moment dat je verzekering afloopt. Zorg er wel voor dat je 2 maanden van te voren een nieuwe verzekering hebt afgesloten, deze gaat pas in op de vervaldatum van je oude. Als het goed is zal je nieuwe verzekering je oude afzeggen. Zo, is het bij mij in ieder geval gegaan. Het kan je veel geld schelen. Bij mijn oude polis moest ik per jaar 450 euro betalen. Nu heb ik 299 euro betaald voor de zelfde verzekering. Dus het loont echt wel, als je even de tijd er voor neemt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel!!