ING rekening

Hoelang duurt het voor dat mijn rekening klaar is?
Stel : ik ga morgen naar de ING en open een rekening, hoelang moet ik wachten tot er geld opgestort kan worden etc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Ja, als u direct een Betaalrekening aanvraagt op een ING-kantoor, kunt u dezelfde dag al bankieren. U krijgt direct:
Een rekeningnummer
Een tijdelijke Betaalpas die u meteen kunt gebruiken. Binnen maximaal 5 werkdagen ontvangt u de definitieve Betaalpas op uw naam. De pincode van uw definitieve Betaalpas is hetzelfde als die van de tijdelijke Betaalpas.
Inlogcodes voor internetbankieren met Mijn ING. Hiermee activeert u op kantoor al uw account voor Mijn ING, zodat u direct betalingen kunt doen en geld kunt ontvangen.