Ik wil een zichtrekening aanmaken die ik enkel gebruik om aankopen mee te doen op internet, wélke zichtrekening is dààr het meest geschikt voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij is gelijk welke zichtrekening daar goed voor. Ik denk niet dat er speciale zichtrekeningen bestaan waarbij er extra's aan verbonden zijn omdat je ze enkel gebruikt voor online aankopen. Tenslotte kies je zelf waarvoor je je zichtrekeningen gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het beter dat u zich een visa kaart of master
kaart aanschaft. Aangezien u enkel aankopen gaat doen via het internet gaat dit veel beter geschikt zijn dan een gewone zichtrekening. Tegenwoordig kan je alles wel aankopen op het internet met visa- of mastercard, ze hebben eigenlijk niet liever, en er zijn sommige webwinkels die ik ken die enkel maar visa- of mastercard aanvaarden.

Wel opletten dat u zich niet in de schulden werkt, want voor u het weet ben u dus geld aan het uitgeven dat u helemaal niet hebt. Houd er ook rekening mee dat hier kosten aan verbonden zijn, maar bij een zichtrekening is dit ook het geval en deze kosten liggen, als u met alles rekening houd, ongeveer op gelijke hoogte.

Ik doe er nog even de website bij genaamd 'kredietkaartvergelijking.be'. Daar kan u het eens rustig bekijken en uiteraard vergelijken.

Met groeten