Ik kwam er laatst achter dat ik te weinig voor mijn krantenwijk kreeg, en dat zo'n 1.5 jaar lang. Kan je dit ook nog terug vragen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Niet geschoten is altijd mis, als jij dit aan kunt tonen, zou ik zeker dit proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jazeker, dit gebeurd zelfs best vaak, 2 vriendinnen van mij kregen allebei net te weinig, ze gingen er achteraan en hebben allebei het geld alsnog gekregen, wel moet je er niet te lang mee wachten (welke periode is dit?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik ook gehad!
Net zoals het antwoord hierboven zegt: gewoon doen!
Mijn vader heeft toen een mail gestuurd naar die ''foldermaatschappij'' (weet even niet hoe ik dat moet noemen) en die mensen hebben mijn loon met zo'n 3 euro verhoogd.
Ik weet niet bij welke maatschappij je zit, maar je kunt het altijd proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt er recht op.
Dus ik zou er zeker achteraan gaan.