Wanneer komen ze voor de postcode loterij naar Dronten?

Postcode 8251. M'n oma heeft een lot en zit dus in de prijzen, maar nu ligt ze in het ziekenhuis en we moeten de prijs even ophalen, maar we weten niet wanneer.

Toegevoegd na 20 minuten:
Het is een wijkprijs, ze heeft als het goed is een xbox gewonnen, maar ik weet niet wanneer ik m op moet halen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

De postcode loterij geeft dit antwoord:

"Wint u een prijs, dan wordt die binnen maximaal 6 weken op uw rekening overgemaakt. Dat gaat helemaal automatisch. Wint u een prijs ‘in natura’? Dan ontvangt u binnen maximaal 8 weken bericht van ons. Hebt u uw prijs al langer geleden gewonnen? Belt u dan even met onze Ledenservice op nummer 0900-300 1500 (20 cpm, maandag tm vrijdag, 9-21 uur). "

Toegevoegd na 1 minuut:
De postcode loterij komt soms langs om reclame filmpjes te maken van gelukkige winnaars. Die komen dan op TV en dat is reclame om mensen aan te zetten om ook mee te doen.

Ze gaan - volgens mij - zeker niet bij alle winnaars langs.

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je een wijkprijs hebt ontvangen in natura, zoals een Xbox, dan neemt de postcode loterij contact op. Heb je na 8 weken nog niets gehoord dan kan je zelf bellen naar bovenstaan nummer.