Wat is de goedkoopste mobiel provider met een goede service?

Ik zit nu bij Telfort en betaal me elke maand scheel, heb bundel 400 belmin en 1000 smsjes voor 33 euro, maar ik betaal elke maand 60 euro omdat ik elke keer erover heen kom, ik zou dus mijn bundel moeten verbreden maar dan wordt het maandelijks bedrag nog meer!
Wie heeft er een goede tip (behalve minder bellen en smsen haha)????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Simpel en HollandsNieuwe zijn de moeite waard om eens te bekijken.
En anders via bellen.com kijken wat de beste/goedkoopste is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb al jaren Simyo prepaid en onderzoek iedere aanbieding die presenteert de goedkoopste te zijn maar na het lezen van de kleine lettertjes ben ik elke keer nog tot de conclusie gekomen dat Simyo echt de goedkoopste is. Er zullen vast abonnementen zijn die goedkoper zijn maar daar weet ik niets van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je smartphone? En je vrienden ook? Mailen, gesprekken korter houden en afspreken en dan verder babbelen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo, het hangt af van hoelang je abo nog loopt, je kunt natuurlijk dan een sim only abo van telfort nemen, is stukken goedkoper.
Heb ik ook gedaan, betaal nu voor 3oo belminuten, 6,95.
En daar kom ik vrij weinig overheen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een simlock-vrij telefoon en neem een maximale simonly belbundel
zeg maar 400 a 500 minuten voor 10 a 15 euro.
je kunt meestal online bekijken of je nog binnen je bundel belt.
zie impel.nl of telfort.nl

geloof me het bespraad heeeeel veeeel.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt ze trouwens ok van 1000 minuten mocht dat niet voldoende zijn! (wat ik betwijfel)