Kan ik bij PayPal aansluiten met ING?

Het lijkt er op dat ING de enige bank in Nederland is die afwijkende rekeningnummers hanteert (las ik op wikipedia). PayPal accepteert de mijne niet - 7 cijfers, Giro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
13.6K

Het beste antwoord

probeer een p voor je rekening nummer te doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Paypal gebruikt waarschijnlijk de elfproef om je input te valideren. Giro rekeningen van de postbank voldoen niet aan de elfproef.

Neem contact op met PayPal Nederland. Zij kunnen je waarschijnlijk het best verder helpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens de link kan je Giro selecteren ... dan zou het wel moeten werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Giro bij rekening type ...
Je bedoelt dus je Paypal account koppelen aan je Bank-/Gironummer, zodat alles direct wordt betaald?

Normaal gesproken zou dat moeten werken, ik heb het gedaan en alles is geaccepteerd en geverifieerd. Weet je zeker dat je alles goed hebt ingevuld?

En anders zou je de klantenservice van Paypal maar eens moeten bellen of mailen.

Maar kort gezegd: Het zou moeten werken.