mijn profielkeuze doen voor 4havo is ng moeilijk??

ik moet aan het einde van het jaar mijn keuze maken . ik wou zelf graag ng omdat bioloog me erg intereseert. mensen zeggen dat het een erg moeilijk profiel is,zel vind ik het moet je liggen. en gaat het vak tekenen erg over geschiedenis??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

kiezen wat je zelf wilt. niet wat anderen zeggen wat je moet doen. probeer anders eerst op een rijtje te zetten wat je absoluut NIET wilt, en kijk daarna wat er over blijft. succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter een profiel kiezen met vakken waar je goed in bent. Dan weet je dat je je diploma kunt halen en heb je er ook meer lol in n motivatie voor dan geworstel met vaken die je niet liggen. Na je diploma kun je altijd elders nog een bijscholing doen of een aanvullingsjaar. Maar dan heb je alvast je diploma. E wie weet kom je er inmiddels achter dat je ook andere beroepen leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kiezen wat je leuk vindt, als het je boeit is het meteen een stuk makkelijker! Geschiedenis is echt puur geschiedenis, wel leuk vind ik (zit in havo 5)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik haat geschiedenis hahah! daarom wil ik niet dat tekenen teveel op ges lijkt. :0
Ja het is moeilijk en tekenen is fulltime-time geschiedenis
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
biologie is het moeilijkste vak zeggen leraren vaak. dit zit wel in je profiel maar ik wil het ook kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zit je nu ook in 3 havo?? ik heb namelijk dit jaar havo, geen bio gehad alleen vorig jaar . dus is het wel irritand om hèt te kiezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik zit in 3 vwo maar ik heb voorlichting over bio gehad die lerares zij dat het hheel moeilijk wordt maar als je geintreseerd bent dat het dan makkelijker is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke dan! maar je hebt dus wel dit jaar bio gehad of niet?? toevallig ook morgen vakantie :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee geen bio ik heb volgende week pas vakantie!