Ik gebruik mijn mobiele telefoon ook voor mijn werk kan ik gemaakte kosten terug vorderen van mijn werkgever. Ik heb overigens een abbonnement

Mijn andere collega's krijgen p.w. € 10,00 voor hun prepaid

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit moet hij teruggeven, anders kan je weigeren er mee te bellen. Maar ik denk dat je baas wel een dealtje met je wil sluiten dat je een paar euro terug krijgt of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het vrijwillig voor de zaak doet(bellen) zijn het je eigen kosten.
Ik had het zelf zo opgelost:
Niet bellen met je privé telefoon voor de zaak, alleen als de werkgever de kosten dekt.

Hiervoor zou je zelf naar je baas moeten stappen.