studiefinanciering controleren?

ik heb 2 maanden geleden studiefinanciering aangevraagd. daarna kreeg ik een brief thuisgestuurd waar ik gegevens op moest schrijven en die heb ik opgestuurd. daarna heb ik echter niks meer van gehoord. weet iemand waar ik kan controleren of ik het geld zal krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ib groep even bellen of langs een kantoor gaan. Dan kunnen ze het zo even nakijken. Mocht je al een corrospondentienr hebben een ontvangen kun je ook met je digid bij je gegevens.

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan eens inloggen bij de site van DUO-IB groep met je digiD als je die al hebt (anders even aanvragen) en kijken welke informatie er al staat.

Bellen kan natuurlijk ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het duurt wel een poosje voordat je bericht krijgt van ib groep. er staat als het goed is ook een nummer op de brief die je hebt gekregen daar kun je ook even informeren hoe lang het nog duurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IB-groep is tegenwoordig bekend onder DUO, dus op die site kun je meer informatie krijgen. En mijn ervaring is dat ze, als je belt, heel erg meewerkend zijn en geen antwoord of uitzoek actie te veel is. Dus ik zou zeker even bellen en dan helpen ze je vast verder.

Succes