Welke producten zijn op dit moment zwaar in overproductie?

Dus van welke producten kunnen we verwachten dat ze binnenkort flink in prijs gaan dalen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (7)

Auto's uit Amerika
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huizen die te koop staan. Is niet echt overproductie, wel een overschot waardoor de prijzen uiteindelijk wel zullen verlagen. Mensen zullen hun huis wel verkocht willen zien worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik verwacht dat de prijs van auto's de komende jaren flink in prijs zullen dalen. En dan vooral de Amerikaanse en Engelse modellen. Ik heb recentelijk een luchtfoto in een krant gezien van het terrein waar de Land- RangeRovers staan. De auto's zijn stuk voor stuk afgedekt door een groot camouflagenet. En dan hebben we het over een terrein dat groot genoeg is om een kleine stad te bouwen. Ook op de 'Maasvlakte' is een terrein dat niet onder doet voor een gemiddelde stad, waar allerlei auto's staan te wachten op een nieuwe eigenaar. Dus ik verwacht dat deze auto's die doorgaans verouderde modellen zijn. Binnenkort massaal gedumpt gaan worden op de markt als de BPM verdwijnt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flatscreen tv's, navigatiesystemen, landelijk draadloos internet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I-pods en allerlei verschillende soorten mobiele telefoons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Auto's in het algemeen maar met name in het duurdere segment.