Nu heb ik mijn rekeningen ingevoerd in Yunoo maar hoe houdt je je spaarrekeningen bij? Ik zou graag inzicht willen hebben in mijn spaarpotjes.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

wanneer je een spaarrekening hebt met een eigen rekeningnummer en de bank wordt ondersteund door Yunoo kan je het gewoon invoeren zoals je ook je betaalrekeningen in heb gevoerd. Let op de spaarrekening moet wel een eigen nummer hebben. Bij de ING bv hebben de spaarrekeningen hetzelfde nr als de betaalrekening,dan kan je de spaarrekening dus niet invoeren.

Wil je het overzicht van je spaarrekening apart dan is het wellicht handig om een tweede account aan te maken met een ander e-mailadres.
Zo heb ik het tenminste gedaan. dan houd je goed overzicht over je spaarrekeningen en wordt het niet vervuild door het betaarekeningoverzicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voer je dan de transacties van de spaarrekening (op je aparte account) dan handmatig in?