Na 4 jaren met plezier hard gewerkt te hebben, besluit ik mijn oude werk te verlaten. Regel ik in dit geval zelf mijn afscheidsborrel?

Het is een klein bedrijf, er is nog nooit iemand vrijwillig weggegaan. En als er iets gevierd werd op werk, was ik meestal de organisator daar van

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja. tenzij je chef/collega's aangeven dat zij het doen. Maar grote kans in jouw geval dat jij voor een gezellig uurtje gaat zorgen.

Spreek even met je baas door dat je het gaat doen. Dan kunnen er geen misverstanden over bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit wordt je laatste kunstje daar, geef een fijne afscheid borrel, neem afscheid in stijl! Alvast succes met je nieuwe job.