hoelaat word wajong gestort

Mijn uitkering word meestal(eigenlijk altijd) de 14e gestort en betaal dan ook meestal gelijk me huur. Maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen terwijl ik het altijd om 10.00 ontvang.. kan hier iemand mij meer uitleg over geven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (4)

Je moet dan even informeren bij die instantie, die de uitkering verzorgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou nog een dagje wachten en als het er morgen na 10 uur nog niet is, contact opnemen met de uitkeringsinstantie. En daar dan ook gelijk vragen of het altijd de 14e gestort wordt en waarom het nu later is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is de 14de vaker bij je op een maandag geweest dt kan van invloed zijn.

Succes ik hoop dt je geen problemen ondervind met betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste gast47241,

Je ontvangt je uitkering meestal op de 14e van de maand en wilt weten waarom het vandaag niet is bijgeschreven op je rekening. Het UWV betaalt alle Wajong-uitkeringen tussen de 10-15e van de maand. Daarna is het afhankelijk van de verwerkingstijd van je bank hoe snel het bedrag is bijgeschreven op je rekening.

Actuele informatie over de betaling van de Wajong-uitkering vind je hier: http://tinyurl.com/5twaj4l

Met vriendelijke groet,

Ella
UWV Webcare Team

www.uwv.nl/webcare