mijn vraag is over de wia uitkering

ik verdien nu 1650 bruto per maand
wat hou ik netto over

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien dat je hier meer kunt vinden.

http://www.uwv.nl/wia/index.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rondom 900
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je met deze gegevens niet beantwoorden. Sowieso, zit je dan in de WGA of IVA? Wat is je arbeidsongeschiktheidspercentage? Mocht het zo zijn dat je in de IVA zit (80-100% arbeidsongeschikt EN blijvend) dan krijg je 75% van je laatste inkomen tot je 65e. Bij de WGA wordt het weer een ander verhaal. Als je meer wilt weten moet je naar het UWV gaan, zij zijn daarin gespecialiseerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Prima. Misschien is ook nog van toepassing een verzekering die een aanvulling geeft op een arbeidsongeschiktheidsuitkering?
Meestal via de werkgever, misschien zelf afgesloten?
Zijn de beide keuringen van het UWV achter de rug of moet dat nog gebeuren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, precies. Wij kunnen hier zo geen antwoord op geven ;) De WIA is niet iets waar je 1, 2, 3 antwoord op kan geven!