ja ik vind het pakkend.
alleen weet je zeker dat je het bluetooth loga mag gebruiken.
verder lijkt de gelepijl op een lach. weet je zeker dat je dat wil. verder ziet het er goed uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uhmm dankje voor het meedenken maar vind het niet zo heel erg op een lach lijken maar het is voor een school opdracht voor een reclame plan :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 als ik kon, en ik dacht ook aan een lach, logo met positiviteit. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken er idd ook een smiley in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een lach zou juis helemaal niet erg zijn, analoge klokken en horloges worden ook verkocht door ze op 13:50 uur te zetten, juist om een lachend gezicht te imiteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En moet je het logo van Heineken maar zien. Alle E's daarin zijn een achtste slag gedraaid, zodat het ook een smiley wordt. Een en al positiviteit. Niets mis mee.

Andere antwoorden (16)

Behalve de scherpte zou ik iets aan de pijlen doen. Dat maakt het allemaal net iets minder mooi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ziet er professioneel uit, maar daarentegen heb ik niet in een oogopslag door wat jouw bedrijf doet. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedenk me nu dat dat criterium ook voor een heleboel erkende bedrijven of instellingen niet geldt...
Ik vind 'm er cool uitzien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk gezegd een beetje jaren 90. En veel te druk. De cirkel om de twee globes weghalen gaat al schelen.
Vind het gebruikte font ook niet zo sterk.

Wat aardig kan zijn is Bluesens uitschrijven met een mooi strak font in kapitalen. Alleen vervang de B door enkel het blutoothlogo.

Wat nu hip begint te worden is in de letters een gradient plaatsen die met hele felle kleuren een zekere mate van energie geven. Succes..

Toegevoegd op 14-06-2009 21:56:14
Dit is een hele brave versie om je op ideeen te brengen. Ik hoop dat je het helpt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf vind ik het er een beetje amateuristisch uit zien bij de ring eromheen kan zie je teveel pixels en de 2 pijlen erin zien er ook niet zo goed uit vind ik misschien de iconen halfoverlappen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk vind ik dat de verhoudingen iets anders kunnen. De bollen zijn iets te groot in het vlak.
De rechterbol is te vaag vergeleken bij de linker.
Dan zijn de lijnen niet zo mooi, maar als de verhoudingen iets anders worden dan kan dat toch weer heel anders uitkomen.
Je zou kunnen proberen of dat verschil maakt en jouw eigen mening is het meest belangrijk.

Toegevoegd op 14-06-2009 21:36:08
De buitenste ring en de pijlen zijn niet echt in harmonie, maar ook dat kan door de gekozen verhoudingen veranderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan 'Blue Sense' misschien in witte letters op een donkere achtergrond die ook de ellips omsluit? Maar een ideetje.

Toegevoegd op 14-06-2009 21:48:40
Blue Sens bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ziet er een beetje ingewikkeld uit en het roept vragen op.
Probeer het eenvoudiger te maken dat is krachtiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op het eerste gezicht niet, maar wat wil je ermee bereiken? waar staat het logo voor? het ronde logo voor bluetooth is ook wat minder herkenbaar. zelf zou ik het andere logo gebruiken (zie afbeeldingen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Een logo moet er in alle formaten sterk uitzien. Als je dit logo verkleind dan vallen veel details weg. Daarnaast is het gebruik van een wereldbol zo'n beetje het grootste cliché dat je maar kan bedenken. Dit is duidelijk niet het ontwerp van een professioneel grafisch ontwerper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het lijkt nu een beetje op een smilie, heb wel een biertje op maar kijk zelf maar.
maar dat is nu wel van deze tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zich wel een leuk logo alleen de pijltjes "verpest" het een beetje. Het lijkt net een gezichtje.

Wat is het doel van het bedrijf?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opzich wel een leuk logo, alleen een beetje druk. Ik zou zowiezo de onderste pijl blauw maken en de bovenste pijl geel, inplaats van andersom. Gewoon omdat ik dat mooier vind en ik vind blauw een sterkere kleur en die draagt dan het logo ofzo :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoveel antwoorden, zoveel meningen. Ik vind het een
mooi logo. Wil het bedrijf een serieuze uitstraling, dan
zou ik echter de pijlen niet buigen maar recht en tussen de bollen tekenen, zodat de interactie duidelijk wordt, maar geen smile wordt gesuggereerd.
Het logo wordt dan iets minder positief van uitstraling
maar wel zakelijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een paar vraagjes?

de pijlen van bluetooth naar die andere ronde bol waar staat dat voor?

je moet 't plaatje scherper krijgen.. denk dat je 'm te klein hebt gemaakt lage resolutie?

vind de font 10x niks. doe iets met de achtergrond zorg dat je een echt logo krijgt.. nu is 't meer een plak plaatje..
ik zal vanavond is een logo posten als ik thuis ben.. misschien kan je die gebruiken??

je hoort nog van me!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het eerste gezicht is het een leuk uitgangspunt om aan verder te werken. Je kunt er nog wel een paar dingen aan verbeteren. uitgangspunt daarbij is EENVOUD EN EENHEID.
Probeer het nog eenvoudiger te maken.
Geniale dingen zijn heel vaak eenvoudig.
Op het eerste gezicht klopt beeld wel maar als ik langer kijk vind ik de verschillende soorten blauw en geel storend.
Daarnaast vind ik de pijlen te veel ondergeschikt aan de ovale vorm om het geheel heen. Ik zou dat met de zelfde zwarte omlijning doen Daardoor ontstaat er meer eenheid in het beeld. Probeer het beeld maar eens in grijstonen te bekijken dat zal je zien dat er al meer eenheid is. Nu is het door te veel verschillende elementen te veel een bij elkaar geraapt geheel.
Maar als eerste idee is het zeker leuk.