Een lening aansluiten met een BKR registratie.

Instanties die een lening verlenen met een negatief BKR registratie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou das niet zo makkelijk als u denkt,via lenen.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn broer had een bkr melding en heeft dat als enige toen wel een lening gekregen. Het is natuurlijk wel afhankelijk om wat voor registratie het gaat! ( twee keer iets te laat betaald is natuurlijk anders als een achterstand van €4000,-)
Elq bestaat niet meer evenals lenen.nl (dsb). Helaas is het nergens meer mogelijk. AFM controleert hier streng op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is niet mogelijk hoor ,ze sturen wel eens mails van lenen met bkr maar dat gaat niet ,oplossing zo snel mogelijk zorgen dat hij niet meer negatief staat