Wie heeft de eerste VISA card op z' n naam staan en wat zou het nummer dan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Je vraagt eigenlijk om iemands Visa card gegevens.. Ik denk niet dat iemand dit gaat beantwoorden, met die gegevens zou je aankopen kunnen doen.

Het beste antwoord

Er bestaat niet zoiets als 'de eerste VISA credit card'. Wel kan het in theorie zo zijn dat iemand nog een VISA card uit 1958 bezit. In 1958 namelijk is VISA namelijk geïntroduceerd door de Bank of America (als opvolger van de BankAmericacard) door direct 60.000 creditcards - ongevraagd - naar mensen op te sturen. Deze 60.000 creditcards zijn dus de eerste VISA-cards geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de naam weet ik niet en ik denk ook niet dat het nummer iets van 0000 0000 0000 0001 zal zijn maar gewoon een random nummer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn de eerste kaarten naar mensen binnen het bedrijf gegaan.