Zijn de dames en heer van de plusreclame acteurs of werken ze er echt?

Ik bedoel de supermarkt plus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zijn acteurs. De klant wordt gespeeld door Robin Zijlstra (uit GTST en Idols). Het meisje met het rode haar wordt gespeeld door Roos Smit en het meisje dat verliefd is op de klant (Robin dus) wordt gespeeld door Esmee van Kampen. Grappig, de laatste tijd verschijnen best veel vragen over die Plus-reclame :))

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is hem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gedaan +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje:D trouwens, dat plaatje doet het bij mij niet:S hij blijft eeuwig laden...
Amadea
13 jaar geleden
Toch vind ik het verdacht dat dezelfde informatie te vinden is bij http://www.goeievraag.nl/vraag/jongen-plus-reclame-39-meisje.120381, zelfs met dezelfde afbeelding!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Amadea het is de eerste die je tegenkomt als je robin zijlstra googelt. Ook vond ik het wel een leuk plaatje (:D).

Andere antwoorden (5)

dat zijn acteurs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon acteurs die dat spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, de echte werkers worden daar niet voor gevraagd...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De jongen is Guillermo Lansman. En ondertussen ben ik in mijn openstaande vraag nog steeds op zoek naar de naam van het andere blonde meisje in de reclame.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
acteurs:
Bij de plus hier in de buurt zijn ze niet zooooo vrolijk. (gelukkig maar trouwens, ik dat ik er bang van zou worden :-P )