Tot welke leeftijd krijg je loonsverhoging?

Bij een minimumloon krijg je tot en met je 23 jaar loonsverhoging. Als je echter meer loon hebt dan het minimumloon is je werkgever dan verplicht om tot en met je 23e je salaris aan te passen of niet? Dus elk jaar met je verjaardag salarisverhoging?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16.5K

Antwoorden (2)

Nee hoor, niet verplicht zolang je maar meer krijgt dan het minimumloon. Of er moet iets specifieks over staan in je CAO.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boven het minimumloon hanteert men een andere verjaardag, namelijk de dag dat je één, twee, drie enz jaar daar werkt. Dit gaat door totdat je het maximum hebt bereikt dat tot de functie behoort of totdat ze jou willen geven.