ik heb 1600 euro aan kennis geleend, heb voor 800 schuldverklaring, hier zit ook wegenbelasting bij in omdat auto op mijn naam staat,hoe geld terug

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bezint eer ge begint zie ook hier :
http://www.goeievraag.nl/vraag/consequenties-langere-tijd-uitlenen-auto.33148
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet alleen maar iemand geld lenen als je het (geld EN de vriendschap !) zelf eventueel kunt missen. Ik heb ook wel eens wat uitgeleend compleet met contracten, handtekeningen etcetera. maar puntje bij paaltje kun je naar je centen fluiten. En einde vriendschap, uiteráárd.

Antwoorden (4)

Vraag aan je kennis om het geld. Wegenbelasting voor een auto op jouw naam is dat schuld van je kennis?
ronron1212
13 jaar geleden
door het aan je kennis te vragen..
je zou je kennis ook je vraag op deze site kunnen laten lezen, misschien valt het kwartje..
en volgende keer geen geld meer lenen, als deze kennis slecht van terug betalen is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel hem voor om een vast bedrag per maand te laten betalen. Zo ie zo de wegenbelasting zodat zijn schuld niet verder op loopt! En daarnaast een vast bedrag om af te lossen, mocht hij het geld een keer niet hebben laat het hem dan aangeven!

Heeft hij nou helemaal niks dan zou je ook nog kunnen vragen het in "natura" te laten betalen bijvoorbeeld je tuin onderhoud of huis schilderen etc.

Weet trouwens niet wat voor een auto het is maar dat kan je altijd nog inzetten als onderpand!

Denk alleen wel goed na hoe je het aanpakt vriendschap is belangrijker dan geld!

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon die auto in beslag nemen.En niet eerder teruggeven voordat hij alles betaald heeft en deze op ZIJN naam staat.Elke overtreding die hij nu ermee begaat komt ook nog eens bij jou in de bus.En dit nooit meer doen,zelfs niet voor je eigen familie."Een particulier kan een andere particulier geen geld verschaffen".Komt alleen maar ruzie van.