zijn jullie betrouwbaar

Toegevoegd na 9 minuten:
Hoe kan ik weten of jullie betrouw zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Beste infojacob,

Yunoo stelt de veiligheid van haar gebruikers helemaal voorop. We hebben de meest intensieve maatregelen getroffen om jouw veiligheid en privacy te garanderen. Lees hiervoor bijvoorbeeld eens deze pagina's: http://www.yunoo.nl/veiligheid.html en http://www.yunoo.nl/je-persoonlijke-gegevens.html. Hierin staat onder andere dat we zijn aangesloten bij het College Bescherming Persoonsgegevens en dus aan alle wettelijke regels voldoen die gesteld zijn rondom privacy. Daarnaast nemen we de de strengste maatregelen met betrekking tot veiligheid. We zijn qua beveiliging net zo veilig, of veiliger dan je eigen bank. Ook hebben we in navolging tot onze gedragscode geen enkele toegang tot accounts van gebruikers. We zijn hierin zo transparant mogelijk, omdat we vinden dat onze gebruikers het recht hebben om te weten hoe Yunoo met de gegevens van haar gebruikers omgaat.

Belangrijker is misschien nog wel dat wij niet de enige zijn die zeggen dat we veilig zijn. We zijn getest door de Consumentenbond en kregen hier het hoogste cijfer qua gebruiksmogelijkheden. Ook zijn we uitgeroepen tot de beste Website van het Jaar 2010. Tenslotten zijn we meerdere malen uitgebreid getest door onafhankelijke partijen (zoals Computer!Totaal, diverse landelijke dagbladen, externe technische partijen zoals McAfee, etc). Zij beoordeelden ons steeds als zeer veilig en gebruiksvriendelijk!

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mijn ervaring is dat Yunoo zeer betrouwbaar is. dit blijkt inderdaad uit verschillende onafhankelijke onderzoeken.
o.a consumentenbond gids december 2010