Als je de stekker van de computer uit het stop contact trekt als je niet aan de computer werkt, maakt dat dan veel uit met je energie rekening

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ligt aan de computer. Mijn pc geeft nog steeds stroom aan de usb apparaten (o.a. de muis) als alles uit staat. Ik heb zo'n stekkerdoos met een aan/uit-knop er op. Zo weet ik zeker dat niks meer stroom krijgt.

Toegevoegd na 58 seconden:
Het zal op jaarbasis niet zoveel schelen met stroomkosten, maar alle kleine beetjes helpen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je computer uit staat hoef je de stekker niet uit te trekken. Je energierekening zal daar niet van stijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het scheelt, maar of het veel is?
Vergeet ook je beeldscherm, modem, speakers, printer, enz. niet.
Alles bij elkaar kan het een best hoog standby verbruik hebben en dat merk je zeker.