hoe kan ik een bedrijf duidelijk maken dat ik mijn spullen wil

ik heb een maand geleden spullen besteld bij een bedrijf, maar ik heb nu nog steeds geen spullen ontvangen, ook hoor ik nu mijn geld terug te gaan krijgen, zoals staat op hun website, maar ik heb daar ook niks over gehoord.
hoe kan ik nu dat bedrijf duidelijk maken dat ik mijn spullen en mijn geld wil hebben?
en ik kan ik dit juridisch ook aanpakken als ik ze weigeren iets van zich te laten horen en mijn spullen te versturen en mijn geld terug te betalen?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb ook meerdere malen gemaild naar dit bedrijf, maar krijg geen reactie van hen terug

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

U kunt ze inderdaad waarschuwen door ze een nette brief te sturen die er zo zakelijk mogelijk uit ziet zo dat zij het serieus gaan opnemen en duidelijk maken dat u juridische stappen neemt en ook schadevergoeding vraagt van .... aangezien u schade bent opgelopen in die tijd dat u de spullen niet hebt gekregen, daar schrikken ze misschien van en leveren of de spullen of u krijgt u geld terug betaald als u nog niks hoort geeft u ook in de brief aan dat u binnen een week antwoord wilt en dat u op ...-...-.... juridische maatregelen gaat nemen u heeft recht om uw geld terug te krijgen of de spullen. Hoop u zodoende geinformeerd te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Duidelijk kenbaar maken via telefoon en/of brief,email!!
Eventueel dreigen met het voornemen deze zaak bij een TV-consumentenrubriek als Radar aan de orde te gaan stellen.