Waar kan ik mijn eigen motor verzekeren om er mee te lessen?

Ik ben (te) klein voor de A2 lesmotoren van de rijscholen hier in de omgeving. Mijn vriend heeft nu een passende motor gekocht waar ik de rijlessen en de examens op wil doen. Alleen “doet” zijn verzekering waar alle andere verzekeringen lopen dit niet.
Kan iemand een verzekering aanraden die dit wel doet?
Er zit een lesplaatje en een valbeugel op.

een jaar geleden
1.5K
tinus1969
een jaar geleden
Wat adviseert je rijschool?
TurfGraver
een jaar geleden
Rijschool moet dit ook willen.
Je zal immers ook dan thuis moeten opstappen of motor bij school moeten stallen.

Geef als eerste antwoord