kan je MEER dan 885 euro Eigen Risico afspreken met je zorgverzekeraar?

ik hoorde iemand beweren dat hij 2000 euro Eigen Risico heeft.. kan dat eigenlijk wel?

5 jaar geleden
1.9K
ronron1212
5 jaar geleden
Het maximale eigen risico dat je kunt kiezen is dus € 885,-.

Antwoorden (1)

Nee. Eur 500.- is het maximale bedrag (2018) voor het vrijwillig eigen risico. Samen met het verplichte eigen risico van eur 385.- (2018) kom je dan op eur 885 -.
Computoon