Heb ik recht op iets anders behalve zorgtoeslag?

Ik was uitschrijving van school doordat ik vaak ziek was.
Ik ben nog steeds ziek, Ik krijg dus nu geen studiefinanciering, en moet verzekering betalen.
Hebben zieke mensen andere soort financiering.
Mijn vraag is: Heb ik recht op iets anders behalve zorgtoeslag om zorgverzekering tebetalen.
of kan mijn zorgtoeslag verhogen worden?
of kan ik andere soort financiering krijgen naast mijn zorgtoeslag?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik ben 20 jaar en ik woon bij mijn moeder en 5 andere broer en zussen.
Ik hab Neus- keel- ooraandoening / KNO, genaamd ENS.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Empty_nose_syndrome

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien moet je iets meer informatie geven zoals je leeftijd en woon je op jezelf.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Juist. Hoe oud ben je? Ben je al lang ziek, en is de verwachting dat je binnenkort herstelt, of niet?

Antwoorden (1)

De enige uitkering die misschien voor u mogelijk is is een bijstandsuitkering.
Informatie hierover is te lezen in bron nummer 1.

Voor uw ouder(s) is er wellicht de mogelijkheid in de belastingaangifte de aftrek levensonderhoud kinderen op te nemen. Die aftrekpost komt in beeld als er geen studiefinanciering is en zij meer kosten maken dan € 416 per kwartaal worden gemaakt. Let op: de aftrek levensonderhoud voor kinderen wordt afgeschaft per 1 januari 2015.