Heeft schade-uitkering via waarborgfonds invloed op hoogte autopremie?

Heb schade aan mijn auto uitgekeerd gekregen via waarborgfonds, is het dan zo dat je eigen autoverzekering duurder wordt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

IN dat geval wordt de verzekering niet duurder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nnee, je moet het waarborgfonds zien als een verzekering van de tegenpartij. Wanneeer je zou weten wie de schade had aangericht en die zou de schade betalen zou je eigen verzekering ook niet duurder worden