Kan je met terugwerkende kracht ook een toeslag ontvangen als aanvulling op de ziektewet uitkering van het UWV ?

Met terugwerkende bedoel ik 2 jaar terug. Volgens de ambtenaar van de Sociale Zaken heeft een kennis van mij daar recht op, omdat zij gedurende 2 jaar een ziektewet uitkering heeft ontvangen. Zij is ook nooit op de hoogte gebracht van deze toeslag door het UWV. Aangezien ik ook niet de kennis in huis heb om antwoord te vinden op deze vraag stel ik hem bij deze aan u.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.7K
ronron1212
10 jaar geleden
wat voor toeslag waarvoor

Antwoorden (1)

Als de Ziektewetuitkering onder het sociaal minimum is dat voor uw kennis geldt is er mogelijk recht op een toeslag. Die moet wel worden aangevraagd. Dat kan ook met terugwerkende kracht. Meestal voor een periode van 1 jaar.