Kun je 2 collectieve zorg korting krijgen voor 1 verzekering?

Ik krijg al collectieve student korting,
Nu kan ik ook via de gemeente korting krijgen.
Ik zit bij zorg en zekerheid

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Normaal gesproken gaat dat niet.

Als je een collectieve verzekering afsluit moet je bij zorgverzekeraars het collectiviteitsnummer opgeven. Je kunt per verzekering maar één collectiviteitsnummer kwijt.

Als je nog meer korting wilt, zul je bijv. meer verzekeringen moeten afsluiten bij dezelfde maatschappij, een hoger eigen risico moeten nemen, moeten kiezen voor automatische incasso in plaats van zelf overmaken, het laten vervallen van aanvullende verzekeringen of voor het vooruitbetalen van de jaarpremie.
(Verschillende van die opties heb ik in combinatie met elkaar toegepast en het loont, zo lang ik gezond mag blijven...)
Computoon