waarom krijg ik mijn camera niet vergoed?

Een week geleden had ik in Maastricht een ongelukje gehad. Ik had mijn fotocamera in mijn handen en struikelde over een stoeptegel en ik viel. De camera had ik op dat moment niet in het hoesje omdat ik foto,s wilde nemen. Nu doet de deletetoets het niet meer en sluit het dekseltje van de batterij niet meer goed en blijft open, omdat de camera ook op de grond viel.
Ik heb een WA-verzekering bij Nationale Nederlanden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kan je die vraag beter stellen bij Nationale Nederlanden

Het beste antwoord

Een WA-verzekering betaalt alleen schade die jij aan andermans spullen veroorzaakt hebt.
Er wordt betaald als jij door de ander aansprakelijk gesteld wordt zoals uit de benaming al blijkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een WA-verzekering vergoedt zoiets niet.

De schade zou (afhankelijk van wat de polisvoorwaarden zeggen) kunnen vallen onder een (uitgebreide) inboedelverzekering. Heel veel mensen hebben zo'n verzekering. Niet verplicht maar wel heel verstandig.
Computoon