Welke jongerenzorgverzekerering kan ik het beste nemen qua prijs en mogelijkheden?

Zorgverzekering

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Naar mijn mening is hier geen simpel antwoord op te geven. Een passende verzekering hangt heel erg af van je persoonlijke situatie. Als ik bijvoorbeeld voor mezelf uitzoek welke verzekering het beste is, kom ik bij een totaal andere verzekering uit dan wanneer ik dit voor een vriendin uitzoek. Dat hangt enorm af van je persoonlijke situatie, de eisen die je stelt aan een verzekering, je medische voorgeschiedenis en eventueel te verwachten complicaties, en nog veel meer.

Kijk eens op www.kiesbeter.nl of een andere goede vergelijkingssite. Daar kun je invoeren welke eisen je stelt aan een verzekering, welke dingen je gedekt wilt krijgen (fysio, tandzorg, brillenglazen, anticonceptiemiddelen, eigen bijdrages?) en hoe uitgebreid de dekking moet zijn. Dan komen er verschillende verzekeringen uitrollen die je vervolgens weer kunt vergelijken op dekking, ordenen op prijs, en nog meer. Vergeet niet om voor je een keus maakt eerst de polisvoorwaarden te checken op de sites van de zorgverzekeraars zelf, zo'n vergelijkingssite kan het op details soms mishebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je onder de 30 jaar bent is de czdirect verzekering interresant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt. Ik zat zelf te denken aan Besured.
zekur van unive
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zilveren Kruis is goedkoopste als student, vooral niet Zekur nemen dat is de slechtste verzekering ooit en die willen totaal niet uitkeren en moet je eerst een rechtzaak beginnen(eigen ervaring). Verder zijn de ook duur ook al zeggen ze de goedkoopste te zijn wat niet waar is, maar goed als je ze hierover aanspreekt krijg je 6 juristen tegen je die het wetboek totaal negeren blijkt. Dus wat je ook doet neem geen Zekur.