Ik ben op een feestje mijn op maat gemaakte oordoppen verloren. Kan ik dit opgeven bij de verzekering en zo ja welke...WA misschien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Antwoorden (6)

Helaas. Alleen met een reisverzekering is dat soort dingen gedekt. Lees ook de algemene voorwaarden bij dat soort verzekeringen want vaak is een overnachting noodzakelijk ivm het contract. Onder een WA valt het zeker niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dacht ik eigen risico tenzij je een verzekering voor waardevolle voorwerpen heb en de oorbellen hebt opgegeven met foto. WA is alleen als anderen je aanspreken op schade die jij hebt aangericht en dat geldt hiet niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen oorbellen, maar oordoppen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om het even
Nee dat valt niet onder een verzekering, tenzij je die er apart bij afgesloten zou hebben, zoals je dat bv. bij contactlenzen kunt doen. Maar uit de vraag kan ik al opmaken dat dat niet het geval is.

Je WA-verzekering dekt geen eigen schade maar die jij aan een ander veroorzaakt dus eventueel als je de oordoppen van een ander had kwijtgemaakt.
12 jaar geleden
Dat lukt alleen als je die oordopjes sec hebt verzekerd tegen verlies of diefstal.
Begin maar vast met nieuwe te bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb via me werk ook op maat gemaakte oordoppen van Ronell. Hierbij heb ik destijds een pasje gekregen met alle gegevens ,en mocht ik ze binnen 2 jaar kwijtraken krijg ik gratis nieuwe .
Na 2 jaar is het een kleine bijdrage.

Ik denk dus dat je eerder bij de fabrikant terecht kan dan bij een verzekering.

Succes,
Leonard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er aan hoe je verzekerd bent. Bij een 'buiten de deur' verzekering zou je het wel kunnen proberen.