Ja dat kan! Afhankelijk van de grootte van de schade a je een aantal jar terug. Ik snap alleen niet hoe ze je poliskosten verder gaan doorbereken, maar het kan wel

Toegevoegd na 50 seconden:
Ga*
jaar*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft niks te maken met de grootte van de schade. Het maakt voor de verzekeraar niet uit of ze €100,00 of €80.000,00 moeten uitbetalen. Schade is schade, ongeacht de grootte van de uitkering. Het is wel mogelijk om van 0 naar -4 te gaan.
Ha, die SHQ;

Ja, als dat in de polisvoorwaarden zo staat kan dat zeker. Vooral voor beginnende bestuurders is het verzekeren van een auto een dure grap. Om van het claimen van schade nog maar te zwijgen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Maar ben je op 0 begonnen? Want ik ben zelf 21 en heb een jaar mijn rijbewijs en als ik kijk wat mijn premie is, dan valt dat nog wel mee, plus ik word ingeschaald op bonustrede 8, lees bij mijn eerste auto zonder schadevrijejaren. Snap niet hoe jij op 0 bent begonnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je jonger bent dan 24 jaar en een eerste auto verzekerd ben je een risico voor de verzekeraar. Vooral de goedkopere partijen geven je dan geen instap tredes. Als je dan een schade rijdt sta je gelijk in de malus en is het zelfs heel lastig over te stappen. Daarom de volgende keer even een goede tussenpersoon bellen hij weet waar hij de beste korting kan krijgen