krijg je in 2011 al een vergoeding via de zorgverzekering voor extra kosten?

Ik wil nog deze maand een aanvullende verzekering voor fysiotherapie afsluiten

Toegevoegd na 2 uur:
Als ik dus nu te goedkoop verzekerd ben en ik verwacht volgend jaar veel gebruik te moeten maken van fysio,kan
ik dan verwachten dat alles vergoed word wanneer ik me
goed ga verzekeren.
Ik dacht namelijk dat je al enige tijd verzekerd moest zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

de vergoeding gaat in vanaf het moment dat e verzekering ingaat. lees goed de voorwaarden van de verzekering voordat je het afsluit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij heb je vanaf het moment dat jij je verzekering hebt afgesloten, recht op vergoeding. Houd wel rekening met het eigen risico.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk wel de ingangsdatum van je verzekering, vanaf de dag dat je betaalt.