Is een aansprakelijkheidsverzekering van 1.500.000 euro voldoende?

Of is het verstandiger om voor 2.500.000 euro te verzekeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

je kan nooit hoog genoeg zijn verzekerd...
als je ergens aansprakelijk voor word gesteld...
ik zou voor 2.500.000 gaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site, in de link hieronder staat het volgende:

"U denkt er waarschijnlijk nooit bij na, maar het is wel degelijk mogelijk om onderverzekerd te zijn op uw aansprakelijkheidsverzekering. En als u er bij een schade achterkomt, kan het wel eens te laat zijn..."

Onderaan kun je lezen, dat het verschil in premie tussen een 1.000.000 en een 2.000.000 verzekering slechts 1 Euro per maand is. Ik raad je aan, om eens te informeren bij je verzekeringsmaatschappij, wat in jouw geval het verhogen naar 2.500.000 kost. Als dat ook ongeveer 1 Euro per maand is, dan hoef je m.i. niet lang na te denken.

Ook kun je eens rondkijken op internet, op vergelijkings-sites. Deze verzekeringen zijn iets lastiger te vinden dan b.v. autoverzekeringen, maar als je er een uurtje aan besteedt, kom je veel te weten. Succes!